Service & Support

Support 24/7

Na realisatie wordt de techniek voor de geleverde functionaliteit aan ons eigen servicenetwerk, genaamd CAS (Consyst Actieve Systeembewaking), gekoppeld. Hiermee kunnen we niet alleen 24/7 snel en adequaat service verlenen, maar signaleren we ook pro-actief eventuele afwijkingen. Hierdoor worden storingen vaak al opgelost voordat onze klanten deze opmerken.

Omdat onze servers volledig remote te beheren zijn, zij wij in staat om meer dan 90% van de verstoringen en kleine wijzigingsaanvragen remote te behandelen.

Een storing of mutatie kunt u ook melden via:

Tel: 0413-760022 of per E-mail: servicedesk@consyst.nl

REPARATIES

Naast het realiseren van projecten en 24/ support kan Consyst ook reparaties aan hardware voor u verzorgen. Heeft u een artikel, bijv. een handset, die u graag gerepareerd zou zien dan kunt u uw reparatie eenvoudig online bij ons aanmelden. Ook een defecte Zora zorgrobot kunt u bij ons melden.

U ontvangt dan een bevestiging waarna u het artikel naar ons toe kunt sturen. Bekijk voor meer informatie onze RMA Procedure welke u terug kunt vinden bij de downloads.

Wenst u geen gebruik te maken van onze online formulieren, download dan hieronder het gewenste reparatieformulier als PDF bestand.